header-image1.png

Blog

Philantropy and Social Investments: Fostering Research and Innovation: New forms of financing and partnership PhiSi conference Amsterdam 2016During this conference we explored which forms of collaboration work best t [...]
Toekomstig Onderwijsbestel: Congres 2015: “Bestuurlijk-juridische lijnen van het toekomstig onderwijsbestel” NTOR / NVOR congres 2015 Op maandag 12 januari 2015 vond het congres, georganiseerd door de Nederlandse Verenigi [...]
Symposium Nieuwe Business Modellen; Samen Werken aan Waardecreatie: Symposium en presentatie boek ‘Nieuwe Business Modellen; Samen Werken aan Waardecreatie’ 13 november 2014 in Utrecht Het symposium ging over nieuwe economische realiteiten, over o [...]

MOOC’s, flipping classroom, ICT, Onderwijs... Postkaart!

Hartelijk dank voor de vele reacties die wij mochten ontvangen op de blog van 5 juli 2013. Sinds de bijeenkomst in de Tweede Kamer van 4 juli volgen wij een aantal mensen die wij hebben leren kennen of wij nu in het echt hebben ontmoet nadat wij ze al volgende via Twitter of via blogs.

In het bijzonder bedanken wij René Montenarie, Algemeen Secretaris Groep Educatieve Uitgeverijen (GEU), voor de reactie omtrent de BTW-issue. Bedankt ook voor het doorsturen van de link waarin staat dat de GEU samen met de sectorraden aan de ministers van OCW en EZ vragen om een BTW-vrijstelling om innovatie te bevorderen. Zie hier onder:
http://www.geu.nuv.nl/nieuws/geu-nieuws/bevorder-innovatie-door-btw-vrijstelling-op.272769.lynkx

Terwijl wij genieten van het mooie zomerweer in Nederland bereiden wij ons voor op komend cursusjaar 2013-2014 en willen wij jullie een groet brengen nu niet met een postkaart, maar met deze blog!

Hans Korringa en Carmen Cabo namens Cabo & Partners (via Twitter: #cabo-partners en @cabo_carmen)

Plaats reactie


Beveiligingscode
Vernieuwen

cabo&partners.nl

Cabo & Partners is gespecialiseerd in het ondersteunen van onderwijsinstellingen bij het organiseren van filantropisch beleid. Onze kernactiviteit is het organiseren hiervan door o.a. het professionaliseren van relatiebeheer, PR-beleid, (imago) marketing en de bijbehorende cultuurveranderingen.